REKLAMACJE


Gwarancja

Produkty oferowane w naszych sklepach są oryginalne, zakupione u autoryzowanych dystrybutorów lub producentów, i jako takie podlegają gwarancji producenta. Na wszystkie towary fabrycznie nowe oferowane w naszym sklepie obowiązują 2 lata gwarancji.Podstawą gwarancji jest dokument zakupu (paragon lub Faktura VAT).

Warunki reklamacji

Reklamacji podlegają produkty niezgodne z umową – czyli takie, które nie odpowiadają opisowi produktu na stronie lub w których wystąpiła wada niewynikająca ze złego użytkowania produktu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przez sklep produktu do reklamacji. W ciągu 14 dni jesteśmy zobowiązani poinformować klienta o decyzji producenta w sprawie danej reklamacji. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku użytkowania niezgodnego z instrukcją lub przeznaczeniem produktu, uszkodzeń mechanicznych, złej konserwacji i przechowywania lub wypadków losowych. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar będzie odesłany na koszt klienta.


Uwaga !

Ewentualne uszkodzenia powstałe w czasie wysyłki muszą być stwierdzone w momencie odbierania przesyłki, w obecności kuriera lub pracownika poczty, który opisze je w odpowiednim protokole reklamacyjnym.


Reklamacja a zwrot/ wymiana

Dokładamy wszelkich starań aby prezentacja produktów na stronie odpowiadała rzeczywistej charakterystyce produktu. Jeżeli klient stwierdzi jednak nieznaczną różnicę pomiędzy rzeczywistym wyglądem produktu, a jego prezentacją na stronie, szczególnie dotyczącą barw i odcieni, może dany towar zwrócić lub wymienić na inny. Takie różnice nie stanowią podstawy do reklamacji. Gdy towar nie spełnia oczekiwań klienta z innego powodu, klient ma prawo zwrotu/wymiany towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania.


REKLAMACJA towaru w 4 krokach


  1. Na początku wypełnij “Formularz zwrotu/wymiany towaru lub reklamacji”. Formularz jest dostępny tutaj.

    W formularzu zaznacz opcję "reklamacja", podaj dane produktu, opisz dokładnie przyczynę reklamacji oraz sprecyzuj oczekiwany skutek reklamacji (naprawa/ wymiana towaru/ zwrot pieniędzy).


    Wypełniony formularz wyślij mailem na sklep@swiatsuplementow.com


  2. Po otrzymaniu wypełnionego formularza skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Zanim wyślesz nam reklamowany towar możemy poprosić Cię o doprecyzowanie szczegółów lub przesłanie mailem zdjęć wady.


  3. Towar odeślij na adres naszego sklepu stacjonarnego w Wołominie:

    Świat Suplementów
    Ul. Długa 22B
    05-200 Wołomin koło Warszawy
    tel. 784-944-708

    Wysyłka musi być opłacona z góry i wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W przypadku pozytywnej decyzji reklamacyjnej, kwota ta zostanie zwrócona na podane konto.


    Do paczki dołącz dokument zakupu
    (paragon lub fakturę VAT) – warunek konieczny.

    Towar musi być dobrze zabezpieczony i zapakowany.

  4. W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o decyzji producenta w sprawie reklamacji.

    W przypadku pozytywnej decyzji, towar zostanie naprawiony, wymieniony na inny lub nastąpi zwrot pieniędzy.

  5. Ewentualny zwrot pieniędzy za towar oraz zwrot kosztów związanych z reklamacją zostanie przelany na konto podane w formularzu.

Płatności

 
 

Dostawa

Realizowana jest przez firmę kurierskądhl-logo2