ZWROT/WYMIANA


Podstawowe warunki zwrotu/ wymiany towaru:

- 30 dni na zwrot towaru
- dostarczenie dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT)
- brak widocznych śladów użytkowania
- zachowane wszystkie oryginalne metki, dokumenty, instrukcje i opakowanie

Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków będzie podstawą do nieuwzględnienia zwrotu/ wymiany towaru.


Zwrot towaru w 3 krokach


  1. Wypełnij "Formularz zwrotu/wymiany towaru lub reklamacji". Formularz znajduje się standardowo w załączniku do maila z potwierdzeniem wysłania towaru; jest również dostępny tutaj.

    W formularzu zaznacz opcję "zwrot towaru" i podaj numer konta, na które mają zostać zwrócone pieniądze za towar (wyłączając koszty przesyłki). Informacje te możesz też spisać w odręcznej notatce na kartce.

    Wypełniony formularz lub notatkę włóż do paczki ze zwracanym towarem.


  2. W ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru odeślij towar do sklepu. Wysyłka musi być opłacona z góry i wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

    Dołącz do paczki dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) – warunek konieczny - oraz formularz zwrotu towaru.

    Jeżeli do danego towaru był przypisany „gratis”, odeślij go wraz z towarem.

    Towar musi być odpowiednio zabezpieczony, zapakowany i wysłany na adres sklepu stacjonarnego:

    Świat Suplementów
    ul. Długa 22B
    05-200 Wołomin
    tel. 784-944-708

  3. Pieniądze za zakupiony towar zostaną przelane na podany w formularzu numer konta bezpośrednio po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrotnej. Ilość punktów w Programie Punkt na Twoim koncie zostanie pomniejszona o punkty przypisane do zwróconego towaru.

Wymiana towaru w 5 krokach


  1. Napisz do nas maila z informacją, że chcesz wymienić zakupiony towar. Podaj dokładną nazwę lub link do karty produktu, który chcesz otrzymać.

    Nasi pracownicy poinformują Cię mailowo o możliwości wymiany i dostępności towaru na wymianę.
  2. Po otrzymaniu pozytywnej informacji zwrotnej ze sklepu, potwierdzającej dostępność towaru na wymianę, wypełnij “Formularz zwrotu/wymiany towaru lub reklamacji”. Formularz znajduje się standardowo w załączniku do maila z potwierdzeniem wysłania towaru; jest również dostępny tutaj.

    W formularzu zaznacz opcję "wymiana towaru" oraz sprecyzuj w odpowiedniej rubryce jaki towar chcesz otrzymać w ramach wymiany. Podaj numer konta, na który ma zostać przelana ewentualna różnica w cenie. Informacje te możesz też spisać w odręcznej notatce na kartce.

    Wypełniony formularz lub notatkę dołącz do paczki ze zwracanym towarem.


  3. Odeślij towar do sklepu w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru. Wysyłka musi być opłacona z góry i wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

    Dołącz do paczki dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) – warunek konieczny - oraz formularz wymiany.

    Jeżeli do danego towaru był przypisany „gratis”, odeślij go wraz z towarem.

Płatności

 
 

Dostawa

Realizowana jest przez firmę kurierskądhl-logo2